مطالب مرتبط:
توقیف بنز 120 میلیاردی قاچاق در بختگان
بنز 120 میلیاردی قاچاق توقیف شد
از دستگیری سارقان اماکن دولتی تا توقیف بنز 120 میلیاردی قاچاق
کشف 80 میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران
کشف البسه خارجی قاچاق 10 میلیاردی در دهلران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 17:302024-02-12حوادث

توقیف بنز 120 میلیاردی قاچاق در بختگان


مأموران انتظامی بختگان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری بنز که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری بنز قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال در شهرستان بختگان خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی بختگان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری بنز که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد.

سردار ملک زاده افزود: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد سواری بنز فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو 120 میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - مأموران انتظامی - انتظامی - بختگان - سواری
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بنز 120 میلیاردی قاچاق در بختگان

توقیف بنز 120 میلیاردی قاچاق در بختگان