مطالب مرتبط:
آیت الله جزایری: تطهیرکنندگان رژیم پهلوی مسلمان نیستند
هشدار آیت الله موسوی جزایری: اصل نظام را فدا نکنیم
آیت الله موسوی جزایری: مردم عزیز طوری نشود که اصل نظام فدا شود
آیت الله ملک حسینی؛صنعت عکاسی اتفاق بزرگی را رقم زد
آیت الله کعبی: جمهوری اسلامی امانت شهدا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-11سياسي

آیت الله جزایری: تطهیرکنندگان پهلوی مسلمان نیستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردسازی برخی جریانات و رسانه های برای رژیم گذشته، گفت: کسانی که با مقایسه های نادرست درباره دوران شاه دروغ می گویند مسلمان نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: نیمی از عمر خودم را در زمان شاه و نیم دیگر را پس از انقلاب اسلامی گذرانده ام.

پس از انقلاب به هیچ عنوان با دوران شاه قابل قیاس نیست مثلا روستاها در آن زمان بدون آب، برق و جاده بودند و البته دسترسی به گاز هم بعد از انقلاب به وجود آمد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با چشم خودم از نزدیک فقر، فلاکت، بدبختی و سختی و موارد فراوان مردم در زمان شاه را شاهد بودم و به خوبی به یاد دارم که از سال 1330 تا 1340 در مناطق ما باران هم نمی بارید و خشکسالی هم وجود داشت.

آیت الله جزایری ادامه داد: خلاصه می خواهم بگویم که گول این حرف ها را نخورید کسانی که این سخنان را بیان می کنند مسلمان نیستند وگرنه دروغ نمی گفتند.

ما در آن زمان بودیم و وضعیت را از نزدیک دیده ایم.

وی تصریح کرد: بحمدالله الان همان جاده ها آسفالت شده و خانه ها آباد است و مدارس، دبیرستان ها و دانشگاه ها فعال هستند و جمعیت دانشجویان صدبرابر شده است.


برچسب ها: مجلس خبرگان رهبری - نماینده مردم - خبرگان رهبری - سید محمدعلی موسوی جزایری - مجلس خبرگان - انقلاب - راهپیمایی 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جزایری: تطهیرکنندگان پهلوی مسلمان نیستند

آیت الله جزایری: تطهیرکنندگان پهلوی مسلمان نیستند