مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی 325 پروژه با اعتبار بالغ بر 13 هزار میلیارد در تهران
افتتاح و کلنگ زنی 868 پروژه با 19.5 همت در دهه فجر در استان کرمان
326 طرح و پروژه در ایلام افتتاح یا کلنگ زنی می شود
5 همت پروژه در دهه فجر استان کرمان آماده افتتاح یا کلنگ زنی است
افتتاح و کلنگ زنی 46 پروژه در چالوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:452024-01-31سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه با اعتبار 700 میلیاردی در نهاوند


فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه با اعتبار بیش از 700 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه با اعتبار بیش از 700 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

ضرغام احمدوند عصر چهارشنبه، 11 بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه های ایام الله دهه فجر باید براساس جهاد تبیین باشد و این ایام فرصت مناسبی است که پیشرفت ها و دستاوردهای نظام بازگو و بیان شوند.

وی افزود: این ایام فرصت مناسبی است که مقایسه ای داشته باشیم که قبل از انقلاب چه شرایطی داشتیم و چه بودیم و اکنون چه شده ایم و به چه دستاوردهایی رسیده ایم چراکه بسیاری از جوانان انقلاب را ندیده و درک نکرده اند که دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان معرفی شود.

احمدوند با بیان اینکه همچنین باید در این ایام یاد شهدایی که برای پیروزی انقلاب تلاش کردند به ویژه شهدای گروه انقلابی ابوذر را گرامی بداریم، ادامه داد: طی دو سال اخیر در بحث پروژه های عمرانی اتفاقات بزرگی در شهرستان نهاوند افتاده که بهسازی و آسفالت روستاها، ایمن سازی جاده ها و چهارخطه کردن محورهای اصلی شهرستان، توسعه گلخانه ها، احیای واحدهای تولیدی آبزیان و طیور و .


برچسب ها: ایام الله دهه فجر - فرماندار شهرستان نهاوند - فرماندار شهرستان - شهرستان - شهرستان نهاوند - ایام الله - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه با اعتبار 700 میلیاردی در نهاوند

افتتاح و کلنگ زنی 99 پروژه با اعتبار 700 میلیاردی در نهاوند