مطالب مرتبط:
هشدار ایران به آمریکا؛ اگر کشتی های ما توقیف شود، اقدامات متقابل انجام خواهیم داد.
سید نظام موسوی: اقدامات مجلس یازدهم را مجلس بعد کامل کند
اقدامات شرکت مترو تهران در حمایت از حقوق معلولان
کیم دستور آمادگی دریایی برای مقابله با اقدامات کره جنوبی را صادر کرد
اعلام رده بندی جدید تیم های ملی جهان / فوتبال ایران در جایگاه بیستم ایستاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 14:402024-02-15سياسي

قاطعانه در برابر هرگونه تهدید و اقدامات تروریستی خواهیم ایستاد


ایران اسلامی پیام آور صلح و دوستی برای همه ملل و دولت هاست، ولی در برابر هرگونه تهدید و اقدامات تروریستی قاطعانه خواهد ایستاد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایران اسلامی پیام آور صلح و دوستی برای همه ملل و دولت هاست، ولی در برابر هرگونه تهدید و اقدامات تروریستی قاطعانه خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی که در هتل نهاجا انجام شد، گفت: امروز افتخار داریم که چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ماندگار 19 بهمن سال 1357، روز نیروی هوایی را گرامی بداریم.

امیر سرتیپ واحدی افزود: نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال این کشور نقش کلیدی و محوری ایفا کرد که با بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره)، قدرت پوشالی رژیم شاهنشاهی که بیشترین وابستگی تجهیزاتی و تخصصی را به آمریکا داشت، در هم شکست و بساط ظلم و استکبار در ایران به یک باره برچیده شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای همه ما به ویژه نیروی هوایی نعمتی الهی بود؛ چون به ما اعتماد به نفس داد و ما از این اعتماد به جوانان مان پاسخ بسیار خوبی گرفتیم.


برچسب ها: نیروی هوایی - اقدامات تروریستی - فرمانده نیروی هوایی ارتش - نیروی هوایی ارتش - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قاطعانه در برابر هرگونه تهدید و اقدامات تروریستی خواهیم ایستاد

قاطعانه در برابر هرگونه تهدید و اقدامات تروریستی خواهیم ایستاد