مطالب مرتبط:
8 ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو داوطلب هلال احمر شدند
تایید صلاحیت بیش از 13 هزار داوطلب انتخابات مجلس در کشور
اقدامات غیرقانونی کاندیداها منجر به ردصلاحیت داوطلب می شود
تایید صلاحیت بیش از13هزار داوطلب انتخابات مجلس در کشور
مسافرت خانم های بی حجاب با قطار غیر قانونی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 11:052024-02-02سياسي

همه احزاب قانونی، اقوام و مذاهب داوطلب تایید شده دارند


بر اساس بررسی ها و اعلام افراد تأیید صلاحیت شده می توان گفت که از همه احزاب قانونی، اقوام، مذاهب و حتی اقلیت های دینی رسمی کشور نیز داوطلب تایید شده داریم و این امر نوید دهنده افزایش مشارکت در انتخابات است.

- رییس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس بررسی ها و اعلام افراد تأیید صلاحیت شده می توان گفت که از همه احزاب قانونی، اقوام، مذاهب و حتی اقلیت های دینی رسمی کشور نیز داوطلب تایید شده داریم و این امر نوید دهنده افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت کشور، سید محمد تقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور در پایان نشست ستاد انتخابات خوزستان که عصر پنجشنبه 12 بهمن ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: امروز آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

خوشبختانه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، هیئت های اجرایی و نظارت و مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات با مدیریت استاندار محترم شرایط خوبی مهیا کرده اند و خوزستان در مجموع آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارد.

وی افزود: از جمله موضوعات جدید در قانون انتخابات، سامانه شفافیت است که برابر قانون داوطلبان نمایندگی می بایست از تاریخ 19 بهمن ماه با ورود به سامانه نسبت به تکمیل داده های درخواستی اقدام کنند.


برچسب ها: انتخابات - ستاد انتخابات - مشارکت در انتخابات - رییس ستاد انتخابات - اقلیت های دینی - تایید شده - افزایش مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

همه احزاب قانونی، اقوام و مذاهب داوطلب تایید شده دارند

همه احزاب قانونی، اقوام و مذاهب داوطلب تایید شده دارند