مطالب مرتبط:
اعلام وصول طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در صحن مجلس
احتمال آمدنِ طرح ساماندهی به صحن مجلس/ بازهم مخالفت رییس سازمان امور استخدامی
جلسات مجلس برای بررسی بودجه در 3 نوبت برگزار می شود
جلسات مجلس 3 شیفته شد
جلسات مجلس 3 شیفته شد/گزارش حاجی بابایی درباره بودجه به نمایندگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:002024-01-21سياسي

درخواست گودرزی درباره طرح موضوع تعطیلی پنج شنبه ها در جلسات صحن مجلس


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار قرار گرفتن موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دستور کار جلسات صحن مجلس شد.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار قرار گرفتن موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دستور کار جلسات صحن مجلس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گودرزی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح یکشنبه 1 بهمن 1402 صحن مجلس در تذکری به هیئت علمی رییسه مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی به مرحله جمع بندی رسیده است و نشستی مشترک نیز در این زمینه با سایر مسئولان ذیربط برگزار کرده ایم ، اظهار کرد: با توجه به اینکه رفع ایراد است و منافاتی با آیین نامه داخلی مجلس ندارد خواهش می کنم که رسیدگی به این طرح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به نهایی شدن تصمیم کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: تعطیلی پنج شنبه ها لایحه دولت است که در کمیسیون اجتماعی نهایی شده است اما متاسفانه خیلی از مسائل فردی مطرح شد و این موضوع که مطالبه کارکنان و نیروهای دستگاه های اجرایی کشور است مغفول واقع شده که خواهش می کنم در دستور کار جلسات صحن مجلس قرار بگیرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون اجتماعی - کمیسیون اجتماعی مجلس - شورای اسلامی - مجلس - رییس کمیسیون - تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گودرزی درباره طرح موضوع تعطیلی پنج شنبه ها در جلسات صحن مجلس

درخواست گودرزی درباره طرح موضوع تعطیلی پنج شنبه ها در جلسات صحن مجلس