مطالب مرتبط:
اعلام فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر در قم
فراخوان دومین جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی «عروسک خونه»
فراخوان دومین جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی «عروسک خونه» منتشر شد
انتشار فراخوان دومین جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیون
فراخوان دومین جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی «عروسک خونه»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 16:002024-01-28سياسي

سومین جشنواره «پاسخ برتر» فراخوان شد


فراخوان سومین جشنواره «پاسخ برتر» در بخش های متنوع علمی، ادبی، تجسمی، بخش ویژه با رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات و بخش بین المللی اعلام شد.

- ایسنا/قم فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر در بخش های متنوع علمی، ادبی، تجسمی، بخش ویژه با رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات و بخش بین المللی اعلام شد.

حجت الاسلام نصرالله درویشی مدیر آموزش و پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه در نشست خبری فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر که امروز 8 بهمن ماه در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: در دعای ماه رجب آمده جَمیعَ خَیرِ الدُّنیا وَ جَمیعَ خَیرِ الآخِرَه و جَمیعَ شَرِّ الدُّنیا وَ شَرِّ الآخِرَه ؛ همه ی خوبی های دنیا و همه ی خوبی های آخرت را به من عطا کن و همه بدی های دنیا و آخرت را از من دور کن.

وی ادامه داد: تعبیری در این دعا وجود دارد و آن این است که کلمه جمیع برای شَرِّ الآخِرَه بیان نشده؛ لذا کار خیر ما یک امتداد اخروی دارد اما کارهای بد دنیوی یک پیامد یا شر مطلق اخروی دارد و آن دوری از بزرگترین نعمت یعنی رحمت خداوند است.

درویشی بیان کرد: تولید و توزیع پاسخ در برابر شبهات مصداق کار خیر دنیوی است چرا که شبهه با هدف مخدوش کردن و تحت تاثیر قرار دادن یک اعتقاد است و تولید شبهات مصداق کار شر دنیوی است، زیرا تولید کنندگان


برچسب ها: فراخوان - جشنواره - پاسخ - بین المللی - برتر - شبهات - تهاجمی
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره «پاسخ برتر» فراخوان شد

سومین جشنواره «پاسخ برتر» فراخوان شد