مطالب مرتبط:
افتتاح 31 طرح مخابراتی در اردستان همزمان با دهه مبارک فجر
افتتاح 179 طرح مخابراتی با سرمایه گذاری 603 میلیارد ریال در استان سمنان
10 طرح گازرسانی در بخش صنایع سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
5 طرح راهداری در دشتی بوشهر افتتاح شد
افتتاح 17 طرح دولتی و خصوصی در نطنز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-03اقتصادي

افتتاح 6 طرح مخابراتی در اسدآباد


در سومین روز از دهه فجر شش طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر 16 میلیارد تومان در شهرستان اسدآباد با حضور جمعی از مسئولان به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در سومین روز از دهه فجر شش طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر 16 میلیارد تومان در شهرستان اسدآباد با حضور جمعی از مسئولان به افتتاح و بهره برداری رسید.

رییس مخابرات شهرستان اسدآباد در حاشیه افتتاح این تعداد پروژه مخابراتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارتقاء سایت همراه اول هلورسفلی، کمک سفلی، وندرآباد و گردنه اسدآباد به 4G، نصب و راه اندازی سوییچ در شهرک صنعتی اسدآباد و یک طرح احداث سایت جدید نیز مربوط به ایرانسل از جمله طرح های مخابراتی این شهرستان بود که امروز در سومین روز از دهه فجر افتتاح شد.

حسن.

رضا زارعی تعداد مشترکان تلفن ثابت شهری و روستایی این شهرستان را 20 هزار مشترک برشمرد و افزود: در حال حاضر حدود 5000 مشترک اینترنت پرسرعت نیز در شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فیبرنوری در شهرستان اسدآباد ایجاد شده و برای استفاده مشترکان باید با شهرداری های این شهر نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنیم، یادآور شد: در حال حاضر مخابرات شهرستان اسدآباد بیش از یک میلیارد تومان از مشترکان دولتی و مردم مطالبه دارد که پرداخت آن از نقش مؤثری در خدمات رسانی هر چه به


برچسب ها: شهرستان اسدآباد - اسدآباد - مخابرات - مخابراتی - شهرستان - افتتاح - سومین روز
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 طرح مخابراتی در اسدآباد

افتتاح 6 طرح مخابراتی در اسدآباد