مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 22:302024-02-15حوادث

آشیانه لرزان!


وقتی به خاطر اعتیاد همسرم از او طلاق گرفتم و پنهانی به عقد موقت مردی متاهل درآمدم همواره تصور می کردم که روزهای تلخ به پایان رسیده است و زندگی شیرینی انتظارم را می کشد چراکه او به من قول داده بود همسرش را طلاق می دهد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن40 ساله ای که از شوهرش به اتهام ایجاد مزاحمت شکایت کرده بود با بیان این که دیگر نمی خواهم با او زیر یک سقف زندگی کنم درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: 21ساله بودم که به طور سنتی با امیر ازدواج کردم اما روزهای خوش دوران نامزدی خیلی زود به تلخی گرایید چراکه او را در حال استعمال مواد مخدر دیدم وتازه فهمیدم که امیر معتاد است.

هنوز برای طلاق تردید داشتم که او با چرب زبانی مرا قانع کرد که به هر طریق ممکن اعتیادش را ترک می کند.

اگرچه پافشاری های من بالاخره نتیجه داد و نامزدم قبل ازآغاز زندگی مشترک مصرف مواد را کنار گذاشت اما یک سال بعد و درحالی که دخترم به دنیا آمده بود، او باز هم به مواد مخدر سلامی دوباره کرد و این گونه همه آرزوها و رویاهای مرا بر باد داد.

دخترم که دیگر به 6 سالگی رسیده بود، هر روز شاهد درگیری و مشاجره های من و امیر بود تا حدی که دیگر نتوانستم رفتارهای او را تحمل کنم و به ناچار با پذیرش سرپرستی دخترم از امیر طلاق گرفتم.


برچسب ها: زندگی - مددکار اجتماعی - اعتیاد - طلاق - زندگی مشترک - مواد مخدر - مصرف مواد
آخرین اخبار سرویس:

آشیانه لرزان!

آشیانه لرزان!