مطالب مرتبط:
جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در تاجیکستان+ تصاویر
عکسِ دیده نشده و جالب از پدر ساره بیات در جشن عروسی!
فیلم| جشن روز پدر برای مددجویان اردوگاه ترک اعتیاد کرامت قم
جشن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در اهر
تصاویر/ جشن متفاوت روز پدر در سرای سالمندان سلماس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-26سياسي

جشن روز پدر برای ایتام در ابرکوه


به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر، جشن تکریم ایتام تحت حمایت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در ابرکوه با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، در روز میلاد امام علی (ع) که به نام روز پدر نامگذاری شد، کودکان زیادی آغوش گرم پدر را پناهگاهی عظیم برای خود دانسته و در آن به آرامش می رسند و سال ها تلاش و زحمت پدران خود را تکریم می کنند؛ اما در این میان کودکانی نیز هستند که از آغوش پر مهر پدر محروم بوده و دست نوازش او را بر سر خود احساس نمی کنند.

در شهرستان ابرکوه و با همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها، عده ای انسان خیر و نیکوکار به دور هم جمع شده اند تا اندکی از این غم بزرگ را از دوش ایتام برداشته و در روز پدر، کام تلخ آنان از غم بی پدری را اندکی شیرین کرده و مرهمی باشند بر زخم های دلشان.

رحیمه اسحاقی، مدیرمسئول بنیاد آبشار عاطفه ها در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشن تکریم ایتام و خیرین چندین سال است که در روز میلاد حضرت علی (ع) به یاد پدران آسمانی برگزار می شود تا هم یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود و هم دل های ایتام تحت حمایت خیریه شاد شود.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 40 کودک یتیم تحت حمایت خیریه هستند که با کمک های ایتام بخشی از هزینه های معیشت و تحصیل آنان تأمین می شود.


برچسب ها: خیریه آبشار عاطفه ها - روز پدر - آبشار عاطفه ها - ابرکوه - به گزارش خبرگزاری فارس - امام علی - عاطفه
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز پدر برای ایتام در ابرکوه

جشن روز پدر برای ایتام در ابرکوه