مطالب مرتبط:
باقری در دانشگاه شرق شناسی تاشکند
حضور پررنگ دانشگاه علوم پزشکی زنجان در دوره جامع هادیان زندگی
کریم باقری کارت بازرگانی گرفت
فیلم | برگزاری یادواره شهید حسن باقری در اردبیل
فیلم | یادواره شهید «حسن باقری» در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 22:352024-01-30سياسي

حضور علی باقری در دانشگاه شرق شناسی تاشکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه که برای برگزاری هفتمین دور رایزنی های سیاسی به ازبکستان سفر کرده است، - معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دانشگاه شرق شناسی تاشکند تعامل موثر با کشور های مختلف را راهبرد محوری سیاست خارجی ایران خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه که برای برگزاری هفتمین دور رایزنی های سیاسی به ازبکستان سفر کرده است، در ملاقاتی کوتاه با مدیران دانشگاه شرق شناسی تاشکند، از اتاق ایران در آن دانشگاه بازدید و در جمع مدیران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد.

معاون وزارت امور خارجه گفت: توفیقات ایران طی 45 سال بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با وجود تحریم های آمریکا، نشانه توان، تخصص و تعهد جوانان ایرانی است.

باقری با اشاره به برخی از مصادیق پیشرفت های ایران در چهار دهه گذشته، علی رغم فشار ها و تحریم ها، تصریح کرد: رمز موفقیت جوانان ایرانی در تبدیل تهدید تحریم به فرصت پیشرفت، اعتماد به نفس جوانان ایرانی است.

وی افزود: با وجود آن که تعامل موثر با کشور های مختلف، راهبرد محوری سیاست خارجی ایران بوده و هیچ تعارضی با اهتمام جدی برای صیانت از مرز های استقلال ندارد، اما عدم اعتماد به دشمن و عدم اتکا به بیگانگان


برچسب ها: وزارت امور خارجه - امور خارجه - دانشگاه - سیاسی - معاون سیاسی - رایزنی های سیاسی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

حضور علی باقری در دانشگاه شرق شناسی تاشکند

حضور علی باقری در دانشگاه شرق شناسی تاشکند