مطالب مرتبط:
مقایسه قابل تامل 2 مراسم تشییع در منوتو
جزییات مراسم تشییع فرزند آیت الله طالقانی
اعلام زمان و مکان تشییع پسر آیت الله طالقانی
فیلم / آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اداره کل بهزیستی خوزستان
امیر عباس عظیمی آیین تشییع و تدفین شهید «محمد امین صمدی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 12:102024-01-23سياسي

مقایسه قابل تأمل 2 مراسم تشییع در منوتو


شبکه تلویزیونی منوتو در واپسین روزهای حیات خود سازنده مستند (امام) «خمینی» را دعوت کرده تا در خصوص چگونگی ساخت آن که برگرفته از تصاویر آرشیوی است، - شبکه تلویزیونی منوتو در واپسین روزهای حیات خود سازنده مستند (امام) خمینی را دعوت کرده تا در خصوص چگونگی ساخت آن که برگرفته از تصاویر آرشیوی است، صحبت کند.

در جایی از این گفتگو، مستندساز مذکور از شوکه شدن خود و همکارانش پس از دیدن فیلم های وداع مردم با پیکر امام خمینی در مصلای تهران می گوید.

او با شگفتی توضیح می دهد که آنچه برای من و همکارانم جالب بود اینکه با چشم، تابوت را در فیلم ها دنبال می کردیم و بعد کم کم دیدیم که تابوت ناپدید شد و فقط مردم بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوان آنلاین در ادامه نوشت: او با شگفتی این خاطره را تعریف می کند و مجبور می شود به محبوبیت بی حد و حصر امام خمینی در بین مردم، گرچه تلویحی اعتراف کند.

این مستندساز می گوید: تصاویر تشییع [امام]خمینی بسیار من و مدیر شبکه را شگفت زده کرد و دیدیم که چقدر با تشییع محمدرضاشاه تفاوت داشت؛ مردم برای [امام]خمینی چه کردند! جالب آنکه در ادامه، امید خلیلی مجری سلطنت طلب تلویزیون منوتو می گوید: برای من خیلی سؤال برانگیز و تعجب آور بود که حتی هیچ یک از نظامیان، ارتشبدها و سپهبدهای پهلوی خارج از کشور هم در مراسم تدفین شاه در قاهره


برچسب ها: شبکه تلویزیونی - خمینی - مستند - امام خمینی - تلویزیونی - مستندساز - امام
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه قابل تأمل 2 مراسم تشییع در منوتو

مقایسه قابل تأمل 2 مراسم تشییع در منوتو