مطالب مرتبط:
محور پونل _ زندانه_ به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن مسدود شد
محور پونل _ زندانه_ به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن مسدود شد
ریزش بهمن محور پونل به خلخال را مسدود کرد
54 سایت مخابراتی در خلخال در حال اجرا است
120 پروژه عمرانی خلخال در دهه فجر به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 06:552024-01-31اجتماعي

محور پونل _ زندانه به خلخال مسدود شد


مدیرکل راهداری گیلان، از بارش 20 سانتی برف در سه محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال و ماسال - گیلوان خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامعلی نیک فهم شب گذشته در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در محور اسالم - خلخال شدید بوده و ارتفاع برف به 20 سانتیمتر رسیده است.

وی از تداوم بارش خفیف برف در هفت محور کوهستانی خبر داد و اضافه کرد: در دو محور پونل - خلخال و ماسال - گیلوان نیز 20 سانت برف باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ارتفاع برف در محورهای بهارستان - آقچای و بلوردکان - خصیب دشت را حدود 10 سانت دانست و تصریح کرد: ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان نیز به پنج سانت رسیده و محورهای فومن - ماسوله و توتکابن - حشمت آباد سفیدپوش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه بارش برف در محور شوک - ملکوت متوقف شده است، خاطرنشان کرد: در گردنه الماس محور اسالم - خلخال شاهد بارش شدید برف و کولاک هستیم، اما بارش برف در گردنه حیران خفیف است.

وی با اشاره به بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، ا


برچسب ها: محور - ارتفاع برف - مدیرکل راهداری - خلخال - محورهای - ارتفاع - محور پونل
آخرین اخبار سرویس:

محور پونل _ زندانه به خلخال مسدود شد

محور پونل _ زندانه به خلخال مسدود شد