مطالب مرتبط:
قرارداد اجتماعی جدید علم با جامعه/ مرزهای دانشگاه و صنعت رنگ باخته است
تأکید استاندار البرز بر ضرورت امید آفرینی در جامعه
حمایت کانبرا از فغانی؛ «سلامت جامعه فوتبال استرالیا اولویت ماست»
تأکید استاندار البرز بر ضرورت امید آفرینی در جامعه
مهم ترین تصمیمات اخیر مجلس برای برقراری عدالت در جامعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 09:452024-01-31سياسي

رسالت بزرگ دانشگاه، حل مسائل جامعه است


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه مصرف علم، رفاه می آورد و موجب اقتدار می شود، گفت: معتقدم بسیاری از علوم ما ریشه در قرآن و نهج البلاغه دارد و امیدواریم از این منابع اصیل و سایر منابع استفاده کنیم و بهترین نتیجه این است که تولید علم در سفره .

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه مصرف علم، رفاه می آورد و موجب اقتدار می شود، گفت: معتقدم بسیاری از علوم ما ریشه در قرآن و نهج البلاغه دارد و امیدواریم از این منابع اصیل و سایر منابع استفاده کنیم و بهترین نتیجه این است که تولید علم در سفره مردم اثر بگذارد و جامعه را ثروتمند کند.

دکترحسین اکبری فرد صبح امروز 11 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی عزت واقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی کرمان بیان کرد: این عزیزان در راه مقاومت و زیارت الگوی مقاومت به شهادت رسیدند و امیدواریم مسیر این شهدا را با جهاد تبیین ادامه دهیم.

اکبری فرد در ادامه سخنانش با اشاره به مشکلات حوزه دانشجویی گفت: بعد از دو سال کرونا که آموزش حضوری با وقفه مواجه شد، با افزایش قیمت ها مواجه


برچسب ها: دانشگاه شهید باهنر کرمان - دانشگاه شهید باهنر - دانشگاه - شهید باهنر - رییس دانشگاه - نهج البلاغه - موسسات آموزش عالی کشور
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بزرگ دانشگاه، حل مسائل جامعه است

رسالت بزرگ دانشگاه، حل مسائل جامعه است