مطالب مرتبط:
همایش بین المللی «چالش های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی» درقم فراخوان مقاله داد
قرائتی: ترویج نماز برای نسل نو مورد غفلت واقع شده است
محسن قرائتی : دلیل شرکت نکردن در نماز جمعه و انتخابات به خاطر عمل نادرست تعدادی از مسئولان است/ فقط در بعضی از ایام مثل شب های قدر قرآن ها را به دست می گیریم
آیا میتوان نماز قضای والدین را با صدای آرام خواند؟ 
قرائتی: ترویج نماز برای نسل نو مورد غفلت واقع شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 12:302024-01-22سياسي

نماز نشانه مسلمان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در قرآن کریم تاکید شده که بهترین تشکر از خدا، نماز است و در روایتی نیز آمده که تابلو و نشانه یک مسلمان نماز است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در قرآن کریم تاکید شده که بهترین تشکر از خدا، نماز است و در روایتی نیز آمده که تابلو و نشانه یک مسلمان نماز است.

آیت الله علی خاتمی امروز (دوشنبه، دوم بهمن ماه) در مراسم متمرکز 1500 نفری جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس غیردولتی و هیأت امنایی زنجان که در مصلای خاتم الانبیا زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین و بزرگ ترین خدمت را خدا به انسان ها کرده است، اظهار کرد: اولین کسی که انسان باید به دلیل همه نعمت ها از او تشکر کند، خداست.

وی با بیان اینکه فرزندان، زینت خانه پدر و مادرند، گفت: بعد از خدا، با همان روحیه ای که از خدا تشکر می کنیم باید شکرگزار نعمت وجود پدر و مادری باشیم که برای رفاه و آسایش فرزندان خود همواره در حال گذشت و فداکاری هستند.

همچنین ما یاد گرفته ایم اگر کسی به ما کوچک ترین خدمتی کرد، از او تشکر کنیم.

او با اشاره به اینکه مدرسه خانه دوم ماست و نقش موثری در زندگی ما ایفا می کند، ادامه داد: معلمان و مربیان به دانش آموزان درس زندگی می دهند استعدادهای آنها را شکوفا می کنند و مثل شمع می سوزند تا به دانش آموزان نور دهند


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - زنجان - استان زنجان - نماز - مسلمان - قرآن کریم
آخرین اخبار سرویس:

نماز نشانه مسلمان است

نماز نشانه مسلمان است