مطالب مرتبط:
رسانه های عبری: شرکت های بیمه حاضر به پوشش کشتی های عازم اسراییل نیستند
قائم مقام ارشاد: اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه برای قرارگاه شهید آوینی وزارت ارشاد
هزار میلیارد تومان بودجه برای قرارگاه شهید آوینی وزارت ارشاد اختصاص یافت
وزیر ارشاد: برای خرید از نمایشگاه کتاب به مردم کارت فرهنگ تخصیص داده می شود
وزیر ارشاد: برای خرید از نمایشگاه کتاب به مردم کارت فرهنگ تخصیص داده می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:002024-01-28سياسي

وزارت ارشاد مکلف به بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شد


با تصویب مجلس و جهت تامین نظر شورای نگهبان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ، - با تصویب مجلس و جهت تامین نظر شورای نگهبان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اقدامات قانونی لازم را برای پوشش بیمه تأمین اجتماعی اعم از خدمات درمانی و بازنشستگی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در جریان بررسی ایردات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه، مواد 71 تا 80 این لایحه را اصلاح و تصویب کردند که بخشی از ایرادات ویرایشی و عبارتی بوده است.

بند الحاقی (6) ماده (71) به شرح زیر اصلاح شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف است حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون اساسنامه سازمان غذا و دارو را تهیه و برای تصویب تقدیم هیئت وزیران نماید.

عدم ارائه اسانامه پیشنهادی مذکور توسط مدیران ذی ربط وزارتخانه یاد شده در مهلت مقرر به هیئت وزیران جرم محسوب و مجازات آن مشمول ماده (598) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی است.

پ- به تخلفات اهالی فرهنگ و هنر و هریک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است به منظور رسیدگی به تخلفات کلیه دارندگان مجوز و یا فع


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - سیمای جمهوری اسلامی ایران - فرهنگ و ارشاد اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - وزارت فرهنگ و ارشاد - شورای نگهبان - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد مکلف به بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شد

وزارت ارشاد مکلف به بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شد