مطالب مرتبط:
ایران جزء 5 کشور اول تولید کود اوره در جهان است
رییسی: ایران در میان 10 کشور برتر هوا و فضای جهان قرار دارد
ایران جزء 5 کشور اول تولید کود اوره در جهان است
فیلم| رییسی: ایران در میان 10 کشور برتر هوا و فضای جهان قرار دارد
رییس جمهور در همایش روز ملی فناوری فضایی: تحریم ها را شکست دادیم / ایران در میان 10 کشور برتر هوا و فضای جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-03اجتماعي

ایران جزو اولین تا سومین کشور جهان در سد سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در همایش ملی روز جهانی تالاب ها از رامسر به عنوان عروس شهر های ایران یاد کرد و با اشاره به کنوانسیون رامسر گفت: - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سه میلیون و 500 هزار هکتار منابع آب خدادادی در زمین قرار دارد و جز اولین تا سومین کشور جهان در سدسازی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در همایش ملی روز جهانی تالاب ها از رامسر به عنوان عروس شهر های ایران یاد کرد و با اشاره به کنوانسیون رامسر گفت: جهانیان از همه مؤلفه های محیط زیست تالاب ها را به عنوان اولین میثاق بین المللی برگزیدند.

وی با عنوان اینکه تالاب منشأ حیات هستند و باید دغدغه حفظ طبیعت داشته باشیم، افزود: سه میلیون و 500 هزار هکتار منابع آب خدادادی در زمین قرار دارد و جز اولین تا سومین کشور جهان در سدسازی هستیم.

سلاجقه با اظهار اینکه در سد، سازه ای ساخته می شود و منابع آب با کیفیت و ذخایر آب شیرین دارند، افزود: متأسفانه 70 درصد تالاب ها در کره زمین به دلایل مختلف از بین رفته اند.

وی با عنوان اینکه جامعه جهانی متعهد است بر اساس میثاق های بین المللی باید از سیاسی بازی دوری کرده و به خوبی وظایف را انجام دهند، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران به محیط ز


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - روز جهانی تالاب ها - رییس سازمان - کنوانسیون رامسر
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو اولین تا سومین کشور جهان در سد سازی است

ایران جزو اولین تا سومین کشور جهان در سد سازی است