مطالب مرتبط:
تصاویر ردیف انبوه پهپادهای ایران در بازدید وزیر دفاع و فرمانده ارتش | شعاع عملیاتی پهپاد الحاقی بین 1000 تا 1700 کیلومتر است | ببینید
بازدید رییس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران از جماران
بازدید رایگان از مجموعه های فرهنگی خراسان رضوی در روز پدر
فیلم| بازدید امیر عبداللهیان از منشور کوروش در سازمان ملل
بازدید 3 ساعته ابراهیم رییسی از دانشگاه امام حسین(ع)/ سرلشکر سلامی هم آمد +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 10:252024-01-24اقتصادي

بازدید 610 هزار مسافر از غارعلیصدر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از بازدید 950 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از بازدید 950 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مهدی غلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 950 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید داشته اند که از این آمار، 900 هزار نفر آن به صورت بلیط بوده است.

وی با بیان اینکه غارعلیصدر در صدر بیشترین بازدید مسافران از جاذبه های گردشگری کبودراهنگ بوده و پس از آن بیشترین بازدید به باغ وحش علیصدر اختصاص داشته است، خاطرنشان کرد: روستای هدف گردشگری اکنلو، تالاب شیرین سو، روستای سراب و سایر جاذبه ها از دیگر مراکزی بوده است که گردشگران و مسافران از آن بازدید داشته اند.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان کبودراهنگ یادآور شد: تعداد بازدید ثبت شده غارعلیصدر از ابتدای سال تاکنون 610 هزار نفر بوده است.

وی از فعالیت دو خانه بومگردی در این شهرستان خبر داد و گفت: این خانه های بومگردی در روستای سراب دارای فعالیت هستند، ضمن اینکه این روستا مستعد راه اندازی خانه های بومگردی بیشتری است.


برچسب ها: جاذبه های گردشگری - گردشگری - بازدید - گردشگری و صنایع دستی - شهرستان - مسافر - کبودراهنگ
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 610 هزار مسافر از غارعلیصدر

بازدید 610 هزار مسافر از غارعلیصدر