مطالب مرتبط:
بهره برداری از ضلع شمالی بزرگراه آیت الله حائری در شیراز در سال آینده
بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با حضور رییس جمهور
روایت آیت الله هاشمی از روزی که امام را گم کردند
عکس کمتر دیده شده از مهدش هاشمی و آیت الله در دیدار با مراجع تقلید
محمدرضا پهلوی به روایت آیت الله خامنه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-02سياسي

مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله خویی در خوی به بهره برداری رسید


در دومین روز از دهه مبارک فجر مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله خویی با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی در دومین روز از دهه مبارک فجر مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله خویی با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی 13 بهمن در ادامه سفر به شهرستان خوی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال خدمت رسانی شایسته به مردم بخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار مرزی و روستایی بوده است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته، افزود: خدمتگزاری دولت مردمی در شرایط خاص تحریم های ظالمانه و جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی انجام شده، اما حضور هوشمندانه مردم در صحنه همیشه توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه ایران در منطقه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و استقامت جبهه مقاومت، امنیت پایدار را برای منطقه و ایران به ارمغان آورده است.

استاندار آذربایجان غربی به افتتاح بیش از 5 هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 44 هزار میلیارد تومان در استان از ابتدای دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و افزود: با ا


برچسب ها: استاندار آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - محمدصادق معتمدیان - مرکز آنژیوگرافی - آیت الله خویی - آذربایجان - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله خویی در خوی به بهره برداری رسید

مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله خویی در خوی به بهره برداری رسید