مطالب مرتبط:
حضور 4 نماینده شهرداری تهران در نمایشگاه شهریران
شهریران به خط پایان رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 20:552024-01-23سياسي

شهریران به خط پایان رسید


نمایشگاه شهریران عصر امروز به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، عصر امروز مراسم 3 بهمن 1402 اختتامیه نمایشگاه شهریران برگزار شد.

سید سجاد انوشه معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: امروز نمایشگاه بسیار خوبی پایان یافت اما اینگونه نمایشگاه های تخصصی در حوزه شهرداری ها بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: از ادوار گذشته آنچه مرسوم بوده برگزاری نمایشگاه هایی با عناوین مختلف و جسته و گریخته مرتبط با این حوزه راه اندازی شده بود اما امسال حوزه آموزش شهرداری ها و همکاران خوب مان در مرکز اتفاق ویژه ای را رقم زدند.

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: در نمایشگاه ایرانشهر تمام حوزه هایی که شهرداری ها با آن مواجه است گرد هم آمدند از بخش خصوصی، دولتی و شهرداری ها از نمایشگاه استفاده کردند.

 انوشه افزود: حمل نقل، بازآفرینی، خدمات شهری و.

هرکدام با چالش هایی مواجه هستند که راهکارهایی برای رفع انها وجود دارد و این امکان در کنار هم و با تمام ظرفیت ها در این نمایشگاه گرد آوری شد.

وی اضافه کرد: ناوگان ما باید نوسازی جدی تری داشته باشد و ما نیز بصورت ویژه این موضوع را دنبال می کنیم تا شهروندان بصورت راحت و مطمعن از این خدمات بهره ببرند.


برچسب ها: شهرداری ها - نمایشگاه - شهرداری - سازمان شهرداری ها - دهیاری های کشور - سازمان شهرداری - معاون سازمان
آخرین اخبار سرویس:

شهریران به خط پایان رسید

شهریران به خط پایان رسید