مطالب مرتبط:
شبکه من وتو تعطیل شد
عکس| شبکه منوتو تعطیل شد!
عکس| شبکه منوتو تعطیل شد!
شبکه منوتو رسما تعطیل شد + عکس
شبکه منوتو رسما تعطیل شد + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 15:112024-02-01سياسي

نماینده مجلس: تعطیل شدن شبکه من وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این که رسانه های فارسی زبان معاند به آخر خط رسیده اند، گفت: تعطیل شدن شبکه من وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت.

- محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تعطیلی شبکه من و تو، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بحث نا امید کردن مردم در رسانه های خارجی در دستور کارهایشان است.

این ها برای خودشان بدون هیچ سندی در شبکه های خود مطرح می کردند که جمهوری اسلامی کارشان تمام است مثلاً شش ماه یا یک سال دیگر، هیچ کدام این رسانه ها پایه و اساس نداشتند.

وی با بیان اینکه رسانه های فارسی زبان معاند به آخر خط رسیده اند، افزود: ملت ایران همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه خود ایستادگی کردند؛ میثاق و بیعت خود را بر مبنای اعتقادات و فرهنگ اسلامی خود اعلام کردند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران 45ساله شده، تاکید کرد: در این 45 سال چه فشارهایی بر جمهوری اسلامی از طرف قدرت های دنیا و سیاست هایشان تحمیل نشد.

آنها دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند که به خیال خودشان آن را ازبین ببرند.


برچسب ها: رسانه های فارسی زبان - مجلس شورای اسلامی - اسلامی - رسانه ها - جمهوری اسلامی - شورای اسلامی - کمیسیون امور داخلی کشور
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تعطیل شدن شبکه من وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت

نماینده مجلس: تعطیل شدن شبکه من وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت