مطالب مرتبط:
سرعت خدمت رسانی در استان پایین است
استاندار: احداث 43 هزار واحد مسکونی در گلستان خدمت ماندگار دولت سیزدهم است
تصاویر / مراسم افتتاحیه نمایشگاه شمیم خدمت در دهه مبارک فجر
تصاویری از نمایشگاه شمیم خدمت (فروش محصولات تولیدی خانگی و صنایع دستی باحضور 120 کارآفرین مشاغل خانگی)
کارگردان فیلم «نوروز»:خیلی سخت خدمت استاد نصیریان رسیدیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-11سياسي

کوتاهی مسوولان، خدمت به دشمن است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت و آینده کشور را دسیسه دشمن خواند و گفت: مسوولان با جدیت تمام برای ایجاد امید و تصریح کردن افق های روشن نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماناشه، آیت الله سید هاشم  حسینی بوشهری رییس جامعه مدرشین حوزه علمیه قم در راهپیمایی روز 22بهمن کرمانشاه، مقارن با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به تهدیداتی که امروز ایران اسلامی را هدف قرار داده است، اظهار کرد: آنچنان که رهبر معظم انقلاب (مدظله ) مکررا بر امیدبخشی تأکید دارند، لازم است مسوولان نیز با جدیت تمام برای ایجاد امید و تصریح کردن افق های روشن نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

وی با بیان این که دشمن از هیچ حربه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی کند، افزود: باید مراقب باشیم که بعضی از مسئولین با کوتاهی در خدمات رسانی به مردم در زمین بازی دشمن قرار نگیرند و ناخواسته باعث تحقق اهداف شوم او نشوند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت و آینده کشور را دسیسه دشمن خواند و اظهار داشت: همه ما باید بکوشیم تا ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه پاسبانی شوند و اجازه ندهیم که ضد ارزش ها بروز پیدا کنند و قوت بگیرند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - انقلاب - حوزه علمیه قم - مسوولان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی مسوولان، خدمت به دشمن است

کوتاهی مسوولان، خدمت به دشمن است