مطالب مرتبط:
رونمایی فرامرز قریبیان از همسر زیبا و جوانش اش / مهشید بازرگانی کیست ؟ +بیوگرافی و عکس
غوغای زن قایدی/ ستاره معصومی همسر مهدی قایدی از اندام چسبان خود در قطر رونمایی کرد + عکس
رونمایی لیندا کیانی از تیپ دامن کوتاه با پاهای معلوم/ خانم بازیگر سر تا پا منشوری شده+ عکس
آقای بازیگر بلاخره از چهره پسرش رونمایی کرد+ عکس
مهدی سلوکی از تک داف خود رونمایی کرد/ دلارام با چشمان سبز و بدن توپور و رو فرم+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-08سياسي

رونمایی از عروسک های دادا و کاکا در بندرعباس +عکس


عروسک های دادا و کاکا، دو عروسک بومی هرمزگانی با معنای خواهر و برادر هستند که در جهت تشویق و ترویج فرزندآوری ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فرماندار و شهردار بندرعباس، دو عروسک محلی دادا و کاکا رونمایی شد.

این دو عروسک با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه توجه دادن جامعه به سمت و سوی فرزندآوری و رشد جمعیت طراحی و ساخته شده اند و از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طراحی و ساخته شده اند و برای توسعه فرهنگی و تبلیعی آن نیز شهرداری و شورای شهر بندرعباس همکاری خواهد کرد.

  غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در مراسم رونمایی از این دو عروسک، با اشاره به دستاوردهای بی نظیر در حوزه پزشکی و درمانی در سال های بعد از انقلاب اسلامی و قرارگرفتن سطح بهداشتی و درمانی کشورمان در تراز بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، خاطرنشان کرد: دشمنان هرگز خوبی های ما را نشان نمی دهند اما نگاهی به اطرافمان و پرس و جو درباره گذشته به خوبی این پیشرفت ها را نمایان می کند.

حجت الاسلام تقوی مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این مراسم گفت: نام محمد یکی از پرطرفدارترین اسامی دنیا است و اینها نشانه جاذبه این شخصیت ممتاز در عالم است و دشمنان اسلام می خواه


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - بندرعباس - عروسک - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از عروسک های دادا و کاکا در بندرعباس +عکس

رونمایی از عروسک های دادا و کاکا در بندرعباس +عکس