مطالب مرتبط:
ذخیره سازی 30 درصدی سوخت در معادن خراسان جنوبی انجام شود
فوری | زلزله 4.3 ریشتری در خراسان جنوبی را لرزاند!
اتمام ساخت 953 واحد مسکن ملی خراسان جنوبی
سیر تا پیاز طرح ملی مسکن خراسان جنوبی؛ نهضت پیشرو در پستوی تسهیلات
هزینه 34 میلیارد ریالی انشعاب رایگان برای مددجویان امداد خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-24اقتصادي

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه گردشگری کشور با 16 غرفه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: پیش بینی اولیه برای حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 16 غرفه است که 11 غرفه آن به شهرستان های استان اختصاص می یابد.

- هادی شاه وردی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با نمایشگاه گردشگری کشور اظهارداشت: همه ساله وزارت میراث فرهنگی در راستای اهداف و وظایف ذاتی خود نسبت به معرفی فرصت های گردشگری و صنایع وابسته در قالب نمایشگاه بین المللی اقدام می کند.

وی با بیان اینکه امسال هفدهمین نمایشگاه گردشگری کشور 23 تا 26 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، تصریح کرد: رویداد بزرگی است چرا که سراسر جهان گردشگران و شرکت هایی که در این حوزه فعال بوده حضور دارند و فرصت خوبی برای همه استان های کشور است تا به معرفی ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خود بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گدشته با حمایت استاندار و معاونان استاندار حضور پررنگ و خوبی خراسان جنوبی در این نمایشگاه داشت، بیان کرد: حتی در برخی از آیتم ها خراسان جنوبی در کشور پایلوت شد و به عنوان الگو برای دیگر استان ها معرفی شد.


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی - گردشگری - نمایشگاه - نمایشگاه گردشگری - صنایع دستی و گردشگری - خراسان جنوبی - میراث فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه گردشگری کشور با 16 غرفه

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه گردشگری کشور با 16 غرفه