مطالب مرتبط:
مضجع شریف حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم رونمایی شد
ضریح مطهر امامزاده موسی مبرقع (ع) در قم رونمایی شد
مراسم رونمایی از مضجع مطهر حضرت موسی مبرقع
فاضل لنکرانی: جایگاه گردشگری بقعه امامزاده موسی مبرقع قم تقویت شود
طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) با همراهی همه دستگاه ها اجرایی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:532024-02-12سياسي

ضریح مضجع شریف امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از ضریح مضجع شریف حضرت موسی مبرقع (ع) فرزند بلافصل امام جواد (ع)، 22 بهمن همزمان با چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور آیت الله جواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در سالگرد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب هم هستیم، یکی از شاهکارهای بزرگ شاگردان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و همه این مناسبت های ارزشمند، برای ما مهم هستند.

او افزود: حرم حضرت موسی مبرقع(ع) از دیرباز ملجأ و پناهگاه شیعیان و حتی غیر شیعیان بوده و طی اعصار و قرون متمادی، یکی از قطب های فرهنگی و مذهبی شهر قم به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ضمن تشکر از همه حاضران در این مراسم و خیرمقدم به آن ها اظهار کرد: این مجلس نورانی برای رونمایی از ضریح جدید مضجع شریف امامزاده موسی مبرقع(ع) برپاشده است.

او ادامه داد: همه ما موظفیم فضای بقاع متبرکه را به گونه ای فراهم کنیم که برای محبان اهل بیت و زائران، دل انگیز باشد و در این راستا، عمران و آبادانی حرم های مطهر در اولویت قرار دارد.


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - مدیرکل اوقاف - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

ضریح مضجع شریف امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم رونمایی شد

ضریح مضجع شریف امامزاده موسی مبرقع(ع) در قم رونمایی شد