مطالب مرتبط:
امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟
امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟
امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟
بازی دربی برگشت تهران چه زمانی برگزار می شود؟
زمان دربی برگشت تهران چه زمانی است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 00:062024-02-12سياسي

امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟


در حالی که عضو شورای شهر تهران می گوید که احکام شفاف شورا در سال گذشته در مناطق به شیوه های غیر شفاف همراه با سلیقه گرایی و امضاهای طلایی بوده است، - گروه شهری خبرگزاری فارس،  در لایحه فعلی شهرداری تهران برای سال آینده رشد 2.

5 برابری عوارض شهرسازی و شفافیت تضعیف شده باعث گران سازی و تورم می شود، این را رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران احمد صادقی می گوید.

 لایحه عوارض شهرسازی برای سال آینده، 11 بهمن 1402 به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده و برخی از اعضا ابهاماتی در خصوص این باره دارند ومی گویند دوگانه صفر و صدی غیر شفاف ره به جایی نبرده و بایستی یک تجمیع بینابینی شفاف در این حوزه صورت گیرد.

بر اساس قانون درآمد های پایدار ، اعلام عمومی مصوبه عوارض حوزه شهرسازی باید تا پیش از پایان بهمن برای اجرا تصویب شود و هرساله این عوارض تا قبل از نیمه بهمن به تصویب می رسید اما هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

مدیران شهری می گویند که امسال بیش از 50 درصد  تورم در بخش مسکن داشته ایم و باید بر اساس قانون، عوارض با نرخ تورم رشد کند اما عوارض شهرسازی برای سال آینده بر اساس  لایحه پیشنهادی شهرداری تهران 25 درصد افزایش یافته و گفته می شود که نهایتا شورا با افزایش  15 تا 20 درصدی موافقت خواهد کرد.


برچسب ها: شورای شهر تهران - شهر تهران - امضاهای طلایی - شفاف - شهرسازی - شورای اسلامی شهر تهران - تهران
آخرین اخبار سرویس:

امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟

امضاهای طلایی به شهرداری برگشت؟