مطالب مرتبط:
خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اردیبهشت سال آینده افتتاح می شود
برج نوآوری دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد
برج نوآوری دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد
فاز اول برج فناوری دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد
افتتاح برج نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با مشارکت همراه اول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 09:352024-01-30سياسي

دانشکده شیمی و علوم نفت دانشگاه بوعلی سینا افتتاح می شود


رییس دانشگاه بوعلی سینا از افتتاح پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی سینا در نخستین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا از افتتاح پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی سینا در نخستین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.

دکتر حسین رضوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دو پروژه با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وزارتخانه های علوم و نفت و مسئولان استانی پنجشنبه 12 بهمن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مطالعه و احداث ساختمان دانشکده شیمی و علوم نفت در فاز اول در زمینی به مساحت 5000 مترمربع از سال 1386 آغاز به کار کرد و در 1395 به پایان رسید، مطرح کرد: برای اجرای این پروژه از محل قانون بودجه 62 هزار و 641 میلیون ریال جذب شده است.

رضوان با اشاره به احداث و تجهیز فاز دوم دانشکده شیمی و علوم نفت در زمینی به متراژ 7900 مترمربع بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1391 آغاز شد و در 1402 پایان یافت به طوری که اعتبار جذب شده از محل قانون بودجه برای این پروژه 174 هزار و 954 میلیون ریال، از محل سفر رییس جمهور 200 هزار میلیون ریال و از محل کمک سایر دستگاه ها 367 هزار و 500 میلیون ریال بوده است.


برچسب ها: دانشگاه بوعلی سینا - بوعلی سینا - دانشکده شیمی - رییس دانشگاه بوعلی سینا - دانشکده - دانشگاه - ایام الله دهه فجر
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده شیمی و علوم نفت دانشگاه بوعلی سینا افتتاح می شود

دانشکده شیمی و علوم نفت دانشگاه بوعلی سینا افتتاح می شود