مطالب مرتبط:
لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی و دولت بحرین به داوری اصلاح شد
لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت بحرین اصلاح شد
لایحه بودجه سال 1403 اصلاح شد
اصلاح لایحه بودجه سال 1403 در مجلس
ایرادات شورای نگهبان به لایحه ساماندهی تجارت مرزی رفع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 10:302024-02-14سياسي

لایحه «ساماندهی کولبری و ملوانی» اصلاح شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان را اصلاح کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان را اصلاح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز چهارشنبه، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کولبری و ملوانی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را جهت تامین نظر شورای نگهبان بررسی و به شرح زیر اصلاح کردند: - تبصره یک به شرح زیر اصلاح می شود: تبصره 1- دولت موظف است ظرف 6 ماه پس از تصویب این قانون اقدامات قانونی لازم جهت تهیه و تصویب برنامه آمایش و تحول در بازارچه های مرزی و برنامه توسعه و تجهیز بنادر کوچک استان های ساحلی جنوب کشور را به عمل آورد.

- در ماده 4 عبارت یا نماینده تام الاختیار وزرا و روسای فوق الذکر حذف و عنوان تبصره به تبصره 1 اصلاح و یک تبصره به عنوان تبصره 2 الحاق می شود.

تبصره 2- رییس سازمان برنامه و بودجه و هر یک از وزرای عضو کارگروه می تواند یکی از معاونین ذیربط خود را با تایید کارگروه برای شرکت در جلسات به کارگروه


برچسب ها: تامین نظر شورای نگهبان - مجلس شورای اسلامی - ساماندهی و نظارت - نمایندگان مجلس - اشتغال پایدار - شورای نگهبان - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «ساماندهی کولبری و ملوانی» اصلاح شد

لایحه «ساماندهی کولبری و ملوانی» اصلاح شد