موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
ببینید | واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای ترامپ در مورد حمله هماهنگ شده به پایگاه عین الاسد
ویدیو | کل کل سخنگوی وزارت خارجه با دونالد ترامپ
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای ترامپ و مذاکره مستقیم ایران و آمریکا
وضعیت ترسناک انتشار مقالات تقلبی؛ رشوه به آسیاب های کاغذی
انتشار اوراق بدهی توسط نطرین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 19:402024-02-05بين الملل

انتشار خاطرات سخنگوی ترامپ


کتاب «برای خودم می گویم» شامل خاطرات سارا هاکبی ساندرز سخنگوی مطبوعاتی دونالد ترامپ در کاخ سفید، به زبان فارسی ترجمه و منتشر شد.

- کتاب برای خودم می گویم شامل خاطرات سارا هاکبی ساندرز سخنگوی مطبوعاتی دونالد ترامپ در کاخ سفید، به زبان فارسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب با ترجمه فائقه فرخی و لیدا فرخی در 352 صفحه با قیمت 300 هزار تومان در نشر کتاب تداعی منتشر شده است.

در معرفی کتاب برای خودم می گویم که شامل خاطرات سارا هاکبی ساندرز سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است، آمده است: او در این کتاب روایتی از سه سال حضور خود در کنار ترامپ و برنامه های کاری او را بازگو کرده است.

این کتاب بیش از هر چیز از زاویه دید یک عضو حزب جمهوری خواه و شیفته دونالد ترامپ وجوهی نادیده از شخصیت سیاسی و زیستی ترامپ و مدل فکری او برای اداره آمریکا و جهان را بازگو می کند.

ساندرز یکی از مشوقان و حامیان سیاست های ضدایرانی ترامپ و دولت آمریکا در دوران حضورش در کاخ سفید به شمار می رفت و در نشست های خبری خود بارها به این موضوع اشاره کرده بود.

ترامپ نیز در دوران حضور خود در کاخ سفید به ساندرز لقب جنگجو داده بود و وی را برای نامزدی در انتخابات برای حضور در مقام فرمانداری آرکانزاس دعوت کرده بود.


برچسب ها: دونالد ترامپ - ترامپ - کتاب - سخنگوی - خاطرات - دونالد - کاخ سفید
آخرین اخبار سرویس:

انتشار خاطرات سخنگوی ترامپ

انتشار خاطرات سخنگوی ترامپ