مطالب مرتبط:
ضرورت تشکیل دادستانی آب و خاک در کشور
فارسینما| رییس سازمان سینمایی سوره: در مضامینی که تولید شده سعی کردیم حرف راهبردی بزنیم
رییس سازمان برنامه و بودجه: سود سپرده های بانکی همچنان معاف از مالیات هستند
رییس سازمان برنامه و بودجه: سود سپرده های بانکی همچنان معاف از مالیات خواهد بود
تلاش ایالات متحده برای آتش بس/ رییس سازمان سیا بار دیگر به خاورمیانه می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 22:102024-02-10اقتصادي

رییس سازمان مدیریت بحران بر صیانت از خاک در کشور تأکید کرد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید براینکه حفظ خاک برای کشور ایران که دارای 59 درصد سنگ و 41 درصد خاک است، مهم دانست و گفت: 144 هزار و 610 کیلومتر رودخانه در کل کشور  وجود دارد که نیازمند برید بندی و پل ها هم به گابیون بندی نیازمند است.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید براینکه حفظ خاک برای کشور ایران که دارای 59 درصد سنگ و 41 درصد خاک است، مهم دانست و گفت: 144 هزار و 610 کیلومتر رودخانه در کل کشور  وجود دارد که نیازمند برید بندی و پل ها هم به گابیون بندی نیازمند است.

محمد حسن نامی امروز در افتتاح پروژه تثبیت و تحکیم سیل بند و دیوار حفاظتی رودخانه وازرود روستای واز سفلی که با اعتبار 65 میلیارد ریال انجام شد، اظهار کرد: مجموع پروژه های شهرستان نور که در تخریب سیلاب به ویژه سال گذشته بالای 76 میلیارد تومان هزینه شد.

وی از استمرار اجرای این پروژه ها در مازندران اشاره کرد و افزود: در نظر است دیوارهای ساحلی و مناطق مسکونی که در کنار رودخانه ها قرار دارد در سال جاری به ویژه سال آینده هزینه قابل توجهی تزریق شود تا بتوانیم از تخریب احتمالی اماکن و جان مردم محافظت کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: 144 هزار و 610 کیلومتر رودخانه در کل کشور وجود دارد که نیازمند برید بندی و پل ها هم به گابیون بندی نیازمند است.


برچسب ها: رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - سازمان مدیریت بحران کشور - سازمان مدیریت - مدیریت بحران - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت بحران بر صیانت از خاک در کشور تأکید کرد

رییس سازمان مدیریت بحران بر صیانت از خاک در کشور تأکید کرد