مطالب مرتبط:
جزییات جدید اسراییل برای آتش بس در پاسخ به اصلاحیه حماس
جزییات آتش سوزی لنج حامل قاچاق سوخت در آب های بندرعباس
نگرانی ها از آغاز جنگ تمام عیار بین تل آویو و بیروت؛ ارتش اسراییل: یک رشته حملات را در لبنان آغاز کردیم / رسانه ها: چندین روستای لبنان بمباران شدند و ساختمان ها در آتش سوخته اند
جزییات آتش سوزی ساختمان خیابان ایرانشهر
جزییات آتش سوزی امروز تهران در خیابان ایرانشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-15بين الملل

شرایط جدید اسراییل برای آتش بس (+جزییات)


منابع آمریکایی و اسراییل به سایت عبری والا گزارش دادند که مشکل اصلی در مذاکرات تعداد بالای اسرای فلسطینی است که باید آزاد شوند.

- اسراییل پاسخ خود به اصلاحیه حماس در مورد مذاکرات آتش بس در غزه را ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، منابع مقاومت اسلامی فلسطین جزییاتی از واکنش اسراییل به اصلاحیه حماس در خصوص مذاکرات آتش بس در غزه و تبادل اسرا را که مبتنی بر 3 مرحله بود، اعلام کردند.

بر اساس واکنش اسراییلی ها نسبت به اصلاحیه حماس، طرح مذکور باید سه مرحله ای بوده و در مرحله اول آتش بس 35 روزه به همراه 7 روز بیشتر مطرح می شود و مرحله دوم 30 روزه خواهد بود و مرحله سوم زمانبندی مشخصی ندارد.

در جزییات طرح اسراییلی ها برای مرحله اول بویژه در زمینه عقب نشینی نیروهای اسراییلی آمده است که اسراییلی ها واژه مناطق مملو از جمعیت را به جای واژه مناطق مسکونی انتخاب کرده اند، به این معنا که اسراییلی ها از تمامی مناطق مسکونی عقب نشینی نمی کنند، بلکه از مناطقی عقب نشینی می کنند که بنابر تعریف خود آن را مملو از جمعیت می دانند.

در واکنش تل آویو همچنین عبارت فعال سازی مجدد بیمارستان ها به جای بازسازی مجدد آنها آمده است و منع آمد و شد هواپیماهای جنگی اسراییل نیز تنها برای 6 ساعت در روز مطرح شده و محدودیتی برای هواپیماهای شنا


برچسب ها: اسراییل - اسرا - اسراییلی - مرحله - آتش بس در غزه - آتش بس - اصلاحیه
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید اسراییل برای آتش بس (+جزییات)

شرایط جدید اسراییل برای آتش بس (+جزییات)