مطالب مرتبط:
ایجاد و برگزاری کلاس آنلاین در وبینار پلاس + مشاوره رایگان
در این توالت ها آزمایش ادرارتان را آنلاین ببینید+ فیلم
میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در کشور چقدر است؟
میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در کشور چقدر است؟
میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در کشور چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-04اقتصادي

دسترسی آنلاین کودکان به دود و دم!


یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین، دسترسی به محصولات متنوع تر با قیمت مناسب تر است و باتوجه به اینکه در شهرهای بزرگ به دلیل ازدیاد جمعیت، شهروندان ساعت ها در ترافیک به سر می برند، - اغلب ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها و یا به شکل آنلاین تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزارهای ارتباطی نوین، تعداد این فروشگاه ها افزایش یافته و کار به جایی رسیده که از طریق پلتفرم های مجازی می توان به هر نوع محصولی دسترسی پیدا کرد و حتی برخی از دوستداران و مصرف کنندگان سیگار هم ترجیح می دهند برای خرید این محصول به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنند.

گرچه دیوان عدالت اداری برای کاهش دسترسی به سیگار، عرضه آن را در فضای مجازی ممنوع کرده است و گرچه طبق قانون، فروش دخانیات به نوجوانان زیر 18 سال هم ممنوع است؛ اما فروشگاه های اینترنتی با نقض این موارد وعلی رغم مغایرت فروش اینترنتی سیگار به خصوص در میان نوجوانان، با هدف کسب سود بیشتر، به راحتی مواد دخانی را در اختیار این گروه سنی قرار می دهند.

این سایت ها که با هدف تأمین دخانیات فعالیت می کنند، مدعی اند که بسیاری از دوستداران سیگار نمی دانند از کجا می توان سیگارهای اصل و خارجی که گاها در ایران کمیاب هستند را به صورت آنلاین خریداری کرد.


برچسب ها: دسترسی - آنلاین - فروشگاه - فروشگاه های اینترنتی - فروشگاه های آنلاین - فروش - دیوان عدالت اداری
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی آنلاین کودکان به دود و دم!

دسترسی آنلاین کودکان به دود و دم!