مطالب مرتبط:
وزیر صمت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است
وزیر صمت: تعهدات مربوط به عرضه خودرو های وارداتی تا پایان سال انجام می شود
کارشناس خودرو: زیان انباشته کمر خودروسازان را خم کرده / قیمت خودرو از توان مردم فراتر رفته است
کاکایی: واردات خودرو به ضرر 80 درصد مردم است و شکست می خورد / مقصران وضع موجود، در ایجاد انحصار و رانت با هم رقابت دارند! آیین نامه واردات به نفع آنهاست / ثابت نگه داشتن نرخ دلار، کالاهای اساسی را 2/5 برابر گران کرد!
وزیر صمت: آغاز تحویل هفته ای 100 تاکسی برقی به شهرداری تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-22اقتصادي

وزیر صمت: مردم صبر کنند، وضعیت خودرو رو به بهبودی است


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده ایم، گفت: وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عباس علی آبادی امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است اما عده ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و لذا از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده ایم، افزود: بدون تردید می گویم که وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند روندها رو به بهبود است.

  وی در مورد عرضه خودروهای وارداتی بیان داشت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان امسال تعهداتمان در خصوص عرضه خودروهای وارداتی انجام می شود و به پایان می رسد.

  علی آبادی اظهار داشت: عرضه همزمان خودرو برقی و بنزینی در سامانه خواهیم داشت و مردم می توانند انتخاب کنند.

وی درباره عرضه خودرو به جانبازان اظهار داشت: در کارگروه 2 درخواست اخیر آنها در خصوص وکالت و واردات تجهیزات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت که امیدوارم توسط دولت نیز به تصویب برسد.


برچسب ها: خودروهای وارداتی - خودرو - وزیر صنعت، معدن و تجارت - تولید خودروهای داخلی - صنعت، معدن و تجارت - بازار خودرو - وضعیت بازار
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: مردم صبر کنند، وضعیت خودرو رو به بهبودی است

وزیر صمت: مردم صبر کنند، وضعیت خودرو رو به بهبودی است