مطالب مرتبط:
نهضت احداث شهرک گلخانه در مازندران با عزم دولت
واحدهای ویلایی، مبنای ساخت در نهضت ملی مسکن
میانگین پیشرفت طرح های نهضت ملی مسکن زنجان به 70 درصد رسید
مدیر علمی طرح جامع مسکن: مولدسازی کمک به تیول داری و بازگشت به دوران فئودالیته ایران است/بازی برخی نهادها در زمین مستغلات، عامل افزایش تورم است/با این شتاب در فقرزایی، سیاست مسکن چندان حرف جدی نیست/نهضت ملی مسکن، به نام کم درآمدها، به کام پر درآمدها
آغاز عملیات اجرایی 954 واحد نهضت ملی مسکن در قوچان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-12اقتصادي

احداث 4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز


مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به وضعیت نهضت ملی مسکن در شیراز گفت: برای رفع کمبود زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شیراز احداث 4 شهرک در حال نهایی شدن است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به وضعیت نهضت ملی مسکن در شیراز گفت: برای رفع کمبود زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شیراز احداث 4 شهرک در حال نهایی شدن است.

محمودرضا طالبان امروز، 23 بهمن در حاشیه بازدید از روند احداث تقاطع غیرهمسطح در کمربندی شیراز به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: استان فارس رتبه نخست تأمین زمین را در کشور کسب کرده است به طوری که حدود 3 هزار و 31 هکتار زمین تامین شده است و حدود یک هزار و 33 هکتار نیز مراحل نهایی اخذ مجوزهای قانونی را به زودی دریافت می کنند که شامل 97 هزار واحد پروژه است.

وی اظهار کرد: تاکنون 70 هزار نفر متقاضی مسکن 40 میلیون نخست آورده را واریز کردند برای حدود 55 هزار واحد پروانه ساختمانی صادر شده و 48 هزار واحد در حال اجرای فونداسیون است که فونداسیون 20 هزار واحد به اتمام رسیده و 28 هزار واحد هم در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: برای رفع کمبود زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شیراز احداث 4 شهرک در حال نهایی شدن است که دو شهرک طرح نهایی شده است.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی فارس - مدیرکل راه و شهرسازی - شیراز - مسکن - راه و شهرسازی - نهضت - هزار
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز

احداث 4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز