مطالب مرتبط:
جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی
نقش کلیدی نخبگان در تبیین دستاوردها و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات
بازرسین ضمن انجام وظایف قانونی خود، تبیین گر مشارکت بالا در انتخابات باشند
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انقلاب و نظام را بیمه می کند
مشارکت حداکثری در انتخابات سبب افزایش قدرت ایران در جهان می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-06اقتصادي

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت فارس، هدف از جهاد تبیین را حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه و همچنین جذب مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد.

- ایسنا/فارس معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت فارس، هدف از جهاد تبیین را حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه و همچنین جذب مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد.

نخستین نشست تخصصی و گردهمایی ضرورت جهاد تبیین با هدف تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین و همچنین استراتژی و سیاست ها برای آگاه سازی، توانمندسازی، امیدآفرینی و روشنگری در جامعه فعالان اقتصادی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس امروز، 17 بهمن در شیراز برگزار شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت فارس در این نشست با تأکید بر لزوم تشکیل بیشتر جلسات جهاد تبیین گفت: این نشست در راستای تحقق توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری به امر خطیر جهاد تبیین برگزار شده است.

مهدی حسنی یادآور شد: در بیانات آیت الله خامنه ای مسئله جهاد تبیین بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند که در این خصوص بیان دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست.


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - حقوق مصرف کنندگان - مشارکت حداکثری - امیدآفرینی - مصرف کنندگان - معاون بازرسی - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی