مطالب مرتبط:
سرد و بی روح، عدم استقبال مردم و نمایان شدن فاصله زیاد مدیران و مردم
رضا کمالی دهکردی عکس| شکوه حضور مردم شهرکرد در راهپیمایی 22 بهمن
راهپیمایی بزرگ و با صلابت مردم شهرکرد در 22 بهمن
زاکانی: میانگین قیمت هر متر خانه در تهران بیش از 80 میلیون تومان است/ 51 درصد مردم پایتخت اجاره نشین هستند
مردودی ناوگان عمومی در تعطیلات بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 07:152024-02-12اقتصادي

استقبال مردم شهرکرد از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از 30 درصد است


با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر نوسازی و بهسازی شده اما استقبال شهروندان از وسایل نقلیه عمومی کمتر از 30 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان گفت: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد نوسازی و بهسازی شده اما استقبال شهروندان از وسایل نقلیه عمومی کمتر از 30 درصد است.

 شهردار شهرکرد با بیان اینکه حدود 400 خدمت توسط شهرداری ها به مردم ارائه می شود، ادامه داد: در همین راستا طی 2 مرحله حدود 50 میلیارد تومان ماشین آلات و تجهیزات خریداری شد که هم در شرایط بحرانی و هم شرایط غیر بحرانی قابلیت استفاده دارند .

  جمع آوری روزانه 130 تن زباله در شهرکرد وی با بیان اینکه حدود 120 تا 130 تن زباله به صورت روزانه از سطح شهرکرد جمع آوری می شود، افزود: شهرداری سالانه حدود 15 میلیارد تومان برای جمع آوری زباله هزینه می کند.

  واحدیان اضافه کرد: چنان چه شهروندان زباله های خود را تنها در شب بیرون بگذارند می توان با صرفه جویی حاصل از عدم جمع آوری دوباره در روز چندین پارک احداث و به توسعه فضای سبز و یا توسعه فضاهای عمومی شهر کمک کرد.

  وی اضافه کرد: بیرون گذاشتن زباله در طول روز علاوه بر هزینه های مالی، می تواند مسائل و مشکلات زیست محیطی و آلوگی را نیز به همراه داشته باشد .


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - شهرکرد - وسایل نقلیه عمومی - استقبال شهروندان - نوسازی و بهسازی - عمومی
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم شهرکرد از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از 30 درصد است

استقبال مردم شهرکرد از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از 30 درصد است