مطالب مرتبط:
تکمیل آزمایش های انسانی تجهیزات فضاپیما توسط ناسا
سئول در واکنش به آزمایش جدید کره شمالی: به تحریکات قاطعانه پاسخ می دهیم
انجام 105 هزار آزمایش فنی و مکانیک خاک در استان گیلان
سئول در واکنش به آزمایش جدید کره شمالی: به تحریکات قاطعانه پاسخ می دهیم
اگر مسافران قطر با ضابطه انتخاب می شدند، رسوایی جیمی جامپ اتفاق نمی افتاد/ فدراسیون فوتبال درباره هزینه از بیت المال شفاف سازی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-13سياسي

نسل بعدی لباس فضایی در بی وزنی شبیه سازی شده آزمایش شد


شرکت «کالینز اروسپیس»، لباس طراحی شده برای «ایستگاه فضایی بین المللی» را در حالت بی وزنی شبیه سازی شده روی زمین آزمایش کرد.

- شرکت کالینز اروسپیس ، لباس طراحی شده برای ایستگاه فضایی بین المللی را در حالت بی وزنی شبیه سازی شده روی زمین آزمایش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک نقطه عطف کلیدی در طراحی لباس ناسا اخیرا توسط شرکت کالینز اروسپیس (Collins Aerospace) تکمیل شد و این شرکت برای توسعه نسل بعدی لباس فضایی مناسب استفاده در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) تلاش می کند.

به نقل از ناسا، این نقطه عطف، آزمایش عملکرد و تناسب سیستم پوشاک تحت فشار در یک محیط مشابه ریزگرانش بود و یک گام مهم به سوی توسعه نوعی لباس برای ناساست که می توان از آن برای ادامه دادن عملیات و پیشبرد اکتشافات علمی در مدار پایین زمین استفاده کرد.

ناسا شرکت کالینز اروسپیس را برای توسعه لباس فضایی جدیدی انتخاب کرد که می تواند جایگزین لباس فضایی کنونی ایستگاه فضایی بین المللی شود.

لباس فضایی کنونی از نظر فنی به عنوان یک واحد تحرک خارج از وسیله نقلیه شناخته می شود که برای بیش از دو دهه توسط فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی استفاده شده است.

آزمایش شرکت کالینز اروسپیس با استفاده از یک هواپیمای تجاری ریزگرانش انجام شد که دوره های کوتاهی از بی وزنی را ارائه می دهد.


برچسب ها: ایستگاه فضایی بین المللی - ایستگاه فضایی - فضایی - بین المللی - لباس فضایی - لباس - شبیه سازی
آخرین اخبار سرویس:

نسل بعدی لباس فضایی در بی وزنی شبیه سازی شده آزمایش شد

نسل بعدی لباس فضایی در بی وزنی شبیه سازی شده آزمایش شد