مطالب مرتبط:
کامالا هریس : به ناتو متعهد هستیم / روسیه مسئول کامل مرگ ناوالنی است
دیدار کامالا هریس و اسحاق هرتزوگ در مونیخ/ تاکید واشنگتن بر بازگردان اسرای اسراییل
عدم برقراری پرواز های حج عمره به سازمان هواپیمایی کشور مرتبط نیست
ارسال نامه های سمی به ساختمان های دولتی در بلژیک
تاکید السودانی بر برقراری شراکت راهبردی با اتحادیه اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:452024-02-17بين الملل

کامالا هریس: برقراری صلح بدون راه حل دو دولتی ممکن نیست


معاون رییس جمهور آمریکا تاکید کرد که امکان تحقق راه حل دو دولتی وجود دارد و این به منزله «اقدام مناسبی برای صلح و امنیت دو طرف اسراییلی و فلسطینی» است.

- معاون رییس جمهور آمریکا تاکید کرد که امکان تحقق راه حل دو دولتی وجود دارد و این به منزله اقدام مناسبی برای صلح و امنیت دو طرف اسراییلی و فلسطینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامالا هریس، معاون جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ با تاکید بر موضعگیری دولت بایدن نسبت به رژیم صهیونیستی و حملات آن علیه غزه گفت: آمریکا تلاش می کند این درگیری هرچه سریعتر به شکلی متوقف شود که گروگان ها آزاد شده، بحران انسانی حل شود و حماس کنترل غزه را نداشته باشد و فلسطینی ها بتوانند از حقوق خود از جمله داشتن امنیت، احترام و حق تعیین سرنوشت خود برخوردار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما فلسطین، هریس در پاسخ به این سوال که آیا امکان تحقق راه حل دو دولتی وجود دارد یا نه، گفت: پاسخ کوتاه بله است، فکر می کنم چنین است اما باید آن را در چارچوب خودش مورد بررسی قرار دهیم.

معاون بایدن در ادامه ادعاهایی چون تروریستی بودن عملیات جنبش حماس (طوفان الاقصی) و تعرض به زنان در این عملیات را مطرح کرد، این در حالی است که منابع غربی و نیز منابع صهیونیست ادعای تجاوز به زنان در این عملیات را تکذیب کردند و تحقیقات


برچسب ها: رییس جمهور آمریکا - معاون رییس جمهور آمریکا - راه حل دو دولتی - معاون رییس جمهور - رییس جمهور - آمریکا - فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس: برقراری صلح بدون راه حل دو دولتی ممکن نیست

کامالا هریس: برقراری صلح بدون راه حل دو دولتی ممکن نیست