مطالب مرتبط:
رشد بیش از 4 درصدی کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران
فیلم | بازدید مدیر حوزه علمیه استان تهران از نمایشگاه فناوری های نانو و پارک هوافضا
پروژه های عمرانی غرب استان خراسان نیازمند تخصیص اعتبار
مدیریت بحران استان تهران آماده باش کامل است
ساعات کار استان تهران تغییر می کند؟ +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 09:262024-01-23اقتصادي

رشد بیش از 4 درصدی کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران


مجید فاتحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه سال 1402 به میزان 8 هزار و 404 کیلوگرم بوده که نسبت به سال قبل 4.

6 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: تعداد جمع آوری معتادان متجاهر در 9 ماه سال 8 هزار و 362 نفر و تعداد افرادی که بعد از غربالگری در مراکز ماده 16 پذیرش شده اند 7 هزار و 588 نفر هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اشاره به اینکه ظرفیت مراکز درمان و کاهش آسیب ماده 16 غرب استان تهران در سال 1401، 2 هزار و 850 نفر بود افزود: با همت شورای غرب مبارزه با مواد مخدر در سال 1402 این میزان به 4 هزار و 150 نفر افزایش داده شد و نسبت پذیرش معتادان در سال 1402 نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

  وی ادامه داد: فرایند درمان معتادان شامل مرحله ترک، کلاس های روان شناسی و روان درمانی، فعالیت های فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی است.

فاتحی به اشتغال بهبود یافتگان اشاره کرد و گفت: در مرکز درمانی اخوان به مددجویان پس از دوره های مهارت ورزی مدارک فنی حرفه ای داده می شود تا بعد از بهبودی بتواند حرفه و مهارت داشته باشند و اشتغال بهبود یافتگان در سه حوزه درحال انجام است که شامل حین درمان، ویژه خانواده مددجویان و پس از درمان است که با کمک خیرین انج


برچسب ها: غرب استان تهران - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - استان تهران - کشفیات مواد مخدر - شورای هماهنگی - جمع آوری معتادان متجاهر
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 4 درصدی کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران

رشد بیش از 4 درصدی کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران