مطالب مرتبط:
3 نامزد انتخاباتی بویراحمد در شورای وحدت همراه با اظهارات مهم پناهی+تصویر
انتقاد مجید انصاری از شورای نگهبان: خلاف توقع بود
ببینید | انتقاد تند روی آنتن تلویزیون به رد صلاحیت ها: روحانی را با 24 میلیون رای رد صلاحیت می کنید؟ شورای نگهبان صلاحیتش را از کجا می گیرد؟
خدمات رسانی در شاخص ترین تفرجگاه کهگیلویه و بویراحمد با اخلال مواجه است
انتقاد مدیرعامل دیوار از وضعیت اینترنت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 17:502024-01-27سياسي

انتقاد از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت ها در شورای وحدت


نامزد انتخاباتی بویراحمد بزرگ از برخی مسائل در استان به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سه نفر از نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شدند و اظهاراتی داشتند.

نادر منتظریان از نامزدهای انتخابات بویراحمد و دنا و مارگون در سخنانی اظهار کرد: چهار راهبردی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات داشتند بیشتر متوجه مسئولان استان است ما کاندیداها زندگی خود را وقف کرده ایم تا تنور انتخابات گرم و فرمایشات حضرت آقا عملیاتی شود اما فرمایش رهبری بیشتر متوجه مسئولان است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد دنا و مارگون در ادامه گفت: امنیت و سلامت انتخابات متوجه مسئولان است زمانی می توان رقابت کرد که سلامت و امنیت وجود داشته باشد و خروجی آن هم مشارکت می شود پس مسئولان بیشتر مسئولیت دارند.

وی در ادامه گفت: معتقدم به خاطر اینکه فرمایش رهبری عملیاتی شود صادقانه و شفاف باید حرف بزنیم این جمع همه ولایتمدار هستند و برای خدا آماده کار شده اند لذا اگر می خواهیم برای خدا حرف بزنیم باید شفاف باشیم.

وی در ادامه انتقادی از روند انتخابات و هیئت های اجرایی انتخابات کرد و گفت: مگر می شود اعضای اجرایی انتخابات از اتاق فکر یک نفر باشند و ا


برچسب ها: انتخابات - بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - نامزدهای انتخابات - نامزد انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - استان کهگیلویه و بویراحمد
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت ها در شورای وحدت

انتقاد از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت ها در شورای وحدت