موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
اعضای باند شرکت هرمی در چالوس دستگیر شدند
دستگیری اعضای باند شرکت هرمی در چالوس
دادستان کرمان: باند قاچاق اتباع غیرمجاز در شرق کشور منهدم شد/ بازداشت 18 نفر از سرباند ها
باند قاچاق اتباع غیرمجاز در شرق کشور منهدم شد/ بازداشت 18 نفر سرباند
انهدام باند قاچاق اتباع غیرمجاز در شرق کشور / 18 نفر بازداشت شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-13حوادث

بازداشت اعضاء باند شرکت هرمی در چالوس


فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام یک باند شرکت های هرمی در چالوس و بازداشت 11 نفر از اعضای آن خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام یک باند شرکت های هرمی در چالوس و بازداشت 11 نفر از اعضای آن خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان از استان خراسان رضوی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه در سایت دیوار با آگهی استخدام با حقوق و بیمه مناسب روبرو شدم و پس از تماس با فرد آگهی دهنده که به آدرس شهرستان چالوس بوده راهی این شهرستان شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: پس از دیدار و صحبت با فرد مورد نظر من را به منزلی واقع در یکی از مناطق ویلایی برد و پس از اینکه متوجه شدم موضوع کلاهبرداری است با ترفندی توانستم از آنجا خارج شوم.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات به عمل آمده و هماهنگی قضایی موفق به شناسایی منزل شدند و پس از ورود 11 نفر مرد در منزل مشغول به فعالیت در زمینه کلاهبرداری به شیوه وشگرد شرکت های هرمی بودند را بازداشت کردند.

وی افزود: از این افراد تعدادی گوشی موبایل و جزوات آموزشی جهت عضوگیری شرکت های هرمی کشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان چالوس - فرمانده انتظامی - شهرستان - چالوس - شرکت های هرمی - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت اعضاء باند شرکت هرمی در چالوس

بازداشت اعضاء باند شرکت هرمی در چالوس