مطالب مرتبط:
دستگیری سارق منزل با اعتراف به 5 فقره سرقت در بویین میاندشت
دستگیری بیش از 40 سارق تجهیزات و تاسیسات برقی در شهر قدس
دستگیری 63 سارق منزل، زورگیر و قاپ زن در تهران
دستگیری 90 سارق و خرده فروش مواد مخدر در لرستان
کشف یک فقره سرقت و دستگیری 4 سارق و مالخر در اسدآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 21:002024-01-30حوادث

دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی


فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل مخابرات در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمی و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل مخابرات در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان "گرمی" و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.

سردار جواد تقوی 10 بهمن در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در شهرستان گرمی ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای سارقی حرف های را در این رابطه شناسایی و او را پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 21 فقره سرقت در شهرستان گرمی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار تقوی در پایان از شهروندان خواست: همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محلات و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و ترددهای مشکوک علی الخصوص در ساعات پایانی و نیمه شب بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس 110به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - دستگیری سارق - فرمانده انتظامی - دستگیری سارق حرفه ای - سیم و کابل - دستگیر - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی

دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی