مطالب مرتبط:
استاندار چهارمحال و بختیاری: فعالیت گمرک در شهرستان های صنعتی استان گسترش می یابد
صادرات استان چهارمحال و بختیاری منوط به تقویت و ارتقای گمرک است
فعالیت 55 شعبه اخذ رأی برای انتخابات 11 اسفند در شهرستان فامنین
فعالیت 55 شعبه اخذ رأی برای انتخابات 11 اسفند در شهرستان فامنین
12 ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 20:152024-01-28اقتصادي

فعالیت گمرک در شهرستان های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود


ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول بود که باید با پیگیری های مستمر و موثر انبار گمرک در شهرستان های لردگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش صادرات و رشد شاخص های تجاری این استان چشمگیر است و این نتیجه خرد جمعی و تلاش دلسوزانه عوامل گمرک است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولیدات داخل استان در زمینه های صنعت، کشاورزی و صنایع دستی رشد داشته که گمرک با معرفی محصولات به سایر کشورها و افزایش صادرات غیرنفتی در تولید و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال بسیار موثر است.

وی افزود: گمرک جایگاه ویژه ای در مسائل اقتصادی دارد و در کاهش نرخ بیکاری و اشتغال زایی بسیار موثر است و در صورت تقویت این اداره می توان گام های بلندی در راستای تحول اقتصادی برداشته شود.

حیدری اضافه کرد: ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول است که باید با پیگیری های مستمر و موثر انبار گمرک شهرستان های بروجن، شهرکرد و لردگان ایجاد شود و صادرات همه کالاهای تولیدی چهارمحال و بختیاری از داخل استان انجام شود.

وی بیان کرد: روان سازی کار مردم با توجه به سه شاخصه مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی در اولویت کار اداراتی که ارجاعات مردمی دارند قرار بگیرد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - گمرک - افزایش صادرات - به گزارش خبرگزاری فارس - افزایش صادرات غیرنفتی - اقتصاد - استاندار چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گمرک در شهرستان های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود

فعالیت گمرک در شهرستان های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود