مطالب مرتبط:
غیرحضوری شدن خدمات دفاتر اجتناب ناپذیر است
بهره مندی عشایر از بیمه اجتماعی الزامی اجتناب ناپذیر است
تأسیس «کمپانی فیلم های قرآنی» اجتناب ناپذیر است
مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین از دفاتر پیشخوان خدمات دولت بازدید کرد
برف مدارس ابتدایی ارومیه را غیر حضوری کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-31سياسي

غیر حضوری شدن خدمات دفاتر قضایی اجتناب ناپذیر است


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: غیرحضوری شدن خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اجتناب ناپذیر است و با این تغییر، مدل درآمدی دفاتر هم تغییر می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، محمد کاظمی فرد در همایش فصلی نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور که روز دوشنبه نهم بهمن برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تثبیت و تغییر نگرش در دفاتر، افزود: نگاه ها باید معطوف به آینده و رو به جلو و پیشرو باشد.

وی با طرح این پرسش که افق پیش رو و آینده دفاتر چگونه است، با اشاره به فعالیت بیش از 1200 دفتر در سراسر کشور، اظهار داشت: اکنون 1200 فکر و ایده در سراسر کشور وجود دارد و منتظر هستیم با توجه به اینکه مدیران دفاتر در میدان عمل حاضرند، ایده ها و نوآوری ها و بهترین تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به توسعه سبد خدمات دفاتر و تنوع بیشتر در ارائه خدمات اضافه کرد: انتظار داریم جلسات صرفاً به جمع بندی مشکلات ختم نشود، زیرا که همیشه مشکلات در هر سطح وجود دارد؛ بنابراین رویکرد ها باید معطوف به آینده باشد و پیشنهاد ها از سوی مدیران دفاتر برای تنوع هرچه بیشتر ارائه خدمات چه در واحد های قضایی و ستاد قوه قضاییه و چه سازمان های مرتبط با دستگاه قضایی اعلام شود.


برچسب ها: دفاتر خدمات الکترونیک - خدمات الکترونیک قضایی - قضایی - خدمات الکترونیک - فناوری اطلاعات - رییس مرکز آمار - خدمات
آخرین اخبار سرویس:

غیر حضوری شدن خدمات دفاتر قضایی اجتناب ناپذیر است

غیر حضوری شدن خدمات دفاتر قضایی اجتناب ناپذیر است