مطالب مرتبط:
کشف بیش از 78 کیلوگرم شیشه از یک منزل مسکونی در جاسک
دستگیری اعضای باند ارواح شیشه ای در مشهد/ اعتراف سارقان به 120 فقره سرقت
دستگیری 5 شرور حرفه ای در تهرانسر + جزییات
باند بزرگ قمار در همدان منهدم شد / دستگیری 9 نفر
دستگیری اراذل و اوباش در تهرانسر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 02:002024-01-28حوادث

دستگیری قاچاقچی شیشه در جاسک


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از 78 کیلو ماده مخدر شیشه دپو شده در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی  پلیس انتظامی استان مبنی بر قاچاق مواد مخدر صنعتی توسط قاچاقچیان از مرزهای شرقی به داخل خاک ایران و دپوی مواد در منزل مسکونی در شهرستان جاسک ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس هرمزگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک  با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و  شهرستان  میناب ، محل دپو مواد را  در یکی از روستاهای  شهرستان جاسک شناسایی و تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل مسکونی  78 کیلو و 765 گرم شیشه کشف کردند.

  فرمانده انتظامی استان  تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک  قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  سردار جاویدان با اشاره به این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فو


برچسب ها: مبارزه با مواد مخدر - شهرستان جاسک - پلیس مبارزه با مواد مخدر - شهرستان - مواد مخدر - منزل مسکونی - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی شیشه در جاسک

دستگیری قاچاقچی شیشه در جاسک