مطالب مرتبط:
عبور کامیون و مسافر در مرز ارمنستان تسهیل می شود
ببینید: زنجیره انسانی اردنی ها در برابر عبور کامیون های حمل سبزیجات به فلسطین اشغالی
اعلام آماده باش نظامی کیم جونگ اون برای مقابله با کره جنوبی/ تحریم چند فرد و نهاد مرتبط با ایران از سوی آمریکا/ امضای سند همکاری 21 بندی بین ایران و ارمنستان/ هشدار مقام سازمان ملل نسبت به تشدید تنش ها در یمن
اجلاس کمسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان
ایران و ارمنستان سند همکاری برای توسعه روابط اقتصادی امضا کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-16اقتصادي

عبور کامیون و مسافر در مرز ارمنستان تسهیل می شود


سرپرست دفتر همکاری های بین المللی گمرک، با اشاره به اهمیت همکاری های گمرکی با ارمنستان،گفت: توسعه روابط و همکاری های گمرکی و تجاری و مسافر با ارمنستان بسیار ضروری است و در این راستا تمام تسهیلات لازم برای عبور کامیون و مسافر درنظر گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ارمنستان، کمیته های تخصصی دو کشور در زمینه های توسعه تجارت، همکاری های گمرکی، حمل و نقل دریایی ایران و غذا و دارو برگزار شد و دو کشور برای توسعه روابط اقتصادی تاکید کردند.

مهدی ضیغمی، رییس سازمان توسعه تجارت ایران در این دیدار گفت: موضوعات بسیاری برای تفاهم نامه و همکاری در حوزه های مختلف وجود دارد که می توانیم در مورد آنها گفتگو کنیم.

وی افزود: ایران و ارمنستان با داشتن مرز زمینی مشترک می توانند با توسعه زیرساخت های جاده ای و مسیر ترانزیتی به عنوان دروازه اوراسیا عمل کنند.

نارک تریان، معاون وزیر اقتصاد ارمنستان، هم در این دیدار گفت: لازم است با برنامه ریزی مناسب روند رو به رشدی میان دو کشور در زمینه تبادلات تجاری ایجاد شود.

امروز همچنین نشست تخصصی گمرک ایران و کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان با حضور سرپرست دفتر همکاری های بین المللی گمرک ایران با رییس اداره همکاری های


برچسب ها: ارمنستان - همکاری - ایران و ارمنستان - توسعه - سازمان توسعه تجارت ایران - توسعه روابط - ایران
آخرین اخبار سرویس:

عبور کامیون و مسافر در مرز ارمنستان تسهیل می شود

عبور کامیون و مسافر در مرز ارمنستان تسهیل می شود