مطالب مرتبط:
دولت احتمالا با کاهش سهمیه بنزین آزاد بنا دارد قیمت را افزایش دهد / استیضاح وزیر نفت کلید خورد
افزایش قیمت خودرو در سال آینده در صورت اجرای مصوبه پیشنهادی اصلاحات تعرفه ای وزارت صمت، مانع از رشد اقتصاد کلان کشور می شود
افزایش قیمت بنزین کلید خورد؟ /نماینده چابهار: دولت به مرگ گرفته است که مردم به تب راضی شوند /استیضاح وزیر نفت را کلید زدیم
خبر مهم درباره افزایش قیمت بنزین / استیضاح وزیر نفت کلید خورد
افزایش احتمال سقوط قیمت بیت کوین به کمتر از 40 هزار دلار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:452024-01-23اقتصادي

ضرورت پاسخگویی وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت تولیدات خودروسازان داخلی تاکید کردند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت تولیدات خودروسازان داخلی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: تذکر کمال حسین پور نماینده سردشت به وزیر راه درباره ضرورت تعریض، بهسازی و لکه گیری جاده مواصلاتی جاده سردشت به بانه و تذکر دیگری به رییس جمهور و وزیر راه درباره ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین مسکن مورد نیاز اقشار ضعیف جامعه در راستای جلوگیری از افزایش زاغه نشینی در کشور.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 37 نماینده دیگر به وزیر تعاون درباره لزوم پرداخت مزایای فوق العاده کارکنان و تحت پوشش های این وزارتخانه.

تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به همراه 30 نماینده دیگر به وزیر ورزش درباره ضرورت بررسی وضعیت مدال آوری ورزشکاران در رقابت های بین المللی و لزوم تغییر در سیاستگذاری ورزشی کشور با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - وزیر صنعت، معدن و تجارت - نمایندگان مجلس - شورای اسلامی - صنعت، معدن و تجارت - افزایش قیمت - نمایندگان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پاسخگویی وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی

ضرورت پاسخگویی وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی