مطالب مرتبط:
بیش از 28 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد
730 میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در گیلان کشف شد
این کالای قاچاق 50 میلیارد تومانی کشف شد
کشف 62 میلیارد کالای قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان
کشف 3 میلیارد تومانی انواع کالای قاچاق در بازار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:252024-01-31پزشكي

کشف 310 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف 310 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف 310 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، 11 بهمن در همایش ادارات مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور قطب های 10 گانه کشور که در شیراز برگزار شد، با تلاش بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه و همکاری های بین بخشی در استان فارس، از ابتدای سال 1402 تاکنون، 310 میلیارد ریال کالای قاچاق و غیرمجاز سلامت محور در سطح استان کشف شده است.

وی همچنین از تعطیلی 73 مرکز غیرمجاز پخش و توزیع کالاهای قاچاق سلامت محور در استان خبر داد و افزود: یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور است که این امر با همکاری مراجع قضایی و نهادهای انتظامی و اطلاعاتی در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه باید با همراهی و همکاری یکدیگر، از شکل گیری شبکه های قاچاق پیشگیری کرد، اظهار کرد: در تمامی شهرستان های استان، ستاد مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور راه اندازی شده است که امیدواریم با همکاری های درون بخشی و برون بخشی در استان، برای مقابله بهتر با مقوله


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - کالای قاچاق - خدمات بهداشتی درمانی - سلامت - قاچاق - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

کشف 310 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس

کشف 310 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس