مطالب مرتبط:
بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور افتتاح می شود
مهلت نام نویسی کاردانی فنی و حرفه ای علمی کاربردی تمدید شد
مقاومت عراق یک مرکز حیاتی رژیم اسراییل را هدف قرار داد
طوفان الاقصی | شهادت 18 فلسطینی در بمباران رفح / یک مرکز حیاتی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرارگرفت
سرآسیایی: نکات فنی باید از فوتبال پایه ها آموزش داده شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-10اجتماعي

آموزش 16 گروه هدف در مرکز فنی و حرفه ای گرگان


مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان گفت: برای دوره های آموزشی فنی و حرفه ای 19 گروه هدف تعریف شده که در گرگان 16 گروه تحت پوشش آموزش قرار گرفتند.

- محمد الازمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در گرگان 16 گروه هدف تحت دوره های آموزشی فنی وحرفه ای قرار گرفتند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان افزود: دوره های آموزشی فنی و حرفه ای 19 گروه هدف را تحت پوشش خود دارد و در گرگان 16 گروه از آن که شامل سربازان وظیفه، دانشجویان، دانش آموزان، زندانیان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان، افراد دارا معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی و غیره  تحت پوشش این گروه هدف هستند.

وی ادامه داد:  این افراد در 949 دوره زیر مجموعه چهار خوشه فرهنگ و هنر، خدمات، صنعت و همچنین کشاورزی آموزش دیدند که در مجموع 4 هزار و 718 نفر از شرکت کنندگان دوره ها مرد و 1713 نفر نیز زن بودند.

  الازمنی عنوان کرد: امسال تعهد گلستان برای نفر ساعت آموزش، 4 میلیون نفر است که سهم گرگان یک چهارم آن است و تاکنون 989 هزار و 383 نفر ساعت آموزش در این مرکز ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز 18 کارگاه آموزشی فعالیت دارد که بیشترین دوره های آموزشی آن مربوط به پرورش قارچ، آشپزی و شیرینی پزی، صنایع چوب،  لوله کشی و جوشکار


برچسب ها: فنی و حرفه ای - مرکز آموزش فنی و حرفه ای - دوره های آموزشی - آموزش - شهید حاج قاسم سلیمانی - گرگان - آموزش فنی و حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 16 گروه هدف در مرکز فنی و حرفه ای گرگان

آموزش 16 گروه هدف در مرکز فنی و حرفه ای گرگان