مطالب مرتبط:
سخنان عجیب سرمربی قطر علیه تیم ملی ایران +عکس
تمرین تیم ملی قطر پیش از تقابل با ایران
واکنش AFC به دیدار تیم ملی ایران و قطر
بازتاب انتقاد تیم ملی از انتخاب داور «عربی» برای دیدار ایران و قطر در رویترز
از آخرین برد قطر مقابل تیم ملی ایران چند سال می گذرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-07ورزشي

مرفاوی: قطر تیم خطرناکی برای ایران است


تیم قطر همیشه برای ما مشکل ساز بوده، البته در دوره قبل که کی روش سرمربی تیم بود قطر را شکست دادیم اما نباید فکر کنیم که این تیم الان نیز همان تیم است چون تغییرات زیادی در آن ایجاد شده و احتمال دارد تیم خطرناکی برای ما باشد.

- پیشکسوت فوتبال گفت: تیم قطر همیشه برای ما مشکل ساز بوده، البته در دوره قبل که کی روش سرمربی تیم بود قطر را شکست دادیم اما نباید فکر کنیم که این تیم الان نیز همان تیم است چون تغییرات زیادی در آن ایجاد شده و احتمال دارد تیم خطرناکی برای ما باشد.

صمد مرفاوی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران در جام ملت های آسیا و بازی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی این بازی ها، اظهار کرد: چون تا به امروز عملکرد موفقی داشتیم اگر تیم ضعفی هم داشته باشد نباید ایرادات آن را بازگو کنیم.

شاید قطر یک مقدار ما را اذیت کند اما چون تیم ایران با اقتدار بالا آمده ، قطعا می تواند با یک برنامه ریزی خوب این تیم را نیز شکست دهد.

وی گفت: در بازی با ژاپن با وجود این که طارمی نبود، بازیکنان با نظم تیمی توانستند بازی خیلی خوبی را برابر این تیم به نمایش بگذارند.

درست است که امید ابراهیمی در کنار عزت اللهی سبب شد بار دفاع از خط دفاع برداشته شود اما یک مقدار غفلت در همین خط سبب شد تا گل اول را بخوریم، بنابراین باید خط دفاع را تقویت کن


برچسب ها: ایران در جام ملت های آسیا - ایران - مرحله نیمه نهایی - بازی ایران و قطر - جام ملت های آسیا - تغییرات - پیشکسوت فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

مرفاوی: قطر تیم خطرناکی برای ایران است

مرفاوی: قطر تیم خطرناکی برای ایران است